Η Μαριέττα Φιλιππάκου θα «σφυρίξει» το παιχνίδι της Τρίτης ανάμεσα στον Διαγόρα και τον Αντίμαχο Κω, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής για τον α’ όμιλο της Α’ Κατηγορίας. Το διαιτητικό τρίο της αναμέτρησης της Τρίτης, ανακοινώθηκε από την Ε.Π.Σ.Δ.
ΤΡΙΤΗ(26/11):
Δημοτικό στάδιο (14:00): Γ.Σ. Διαγόρας- Αντίμαχος Κω (Κόκκινος)
(Φιλιππάκου- Μπερδεμπές- Μοσχάτος/ Τσαγγάρης)





































