Το προσεχές Σάββατο στις 20:00 θα παίξουν οι νεανίδες της L.F.C. Ιαλυσού το πρώτο τους παιχνίδι για φέτος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα U17. Η ομάδα του Βαγγέλη Χατζηαντωνίου θα φιλοξενήσει μεθαύριο το βράδυ στο Θεολόγο τον Α.Ο. ΡΕΑ και θέλει να ξεκινήσει με το δεξί τις επίσημες υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα. H L.F.C. Ιαλυσού πέρσι έκανε μία εξαιρετική πορεία και τερμάτισε στην 4η θέση του πρωταθλήματος, ενώ θέλει και φέτος να κάνει κάτι αντίστοιχο και να προχωρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο στη διοργάνωση.




































