Στην L.F.C. Ιάλυσος θα παίξουν και τη νέα χρονιά η Γεωργία Τριμμάτη (φωτό) και η Μαρίνα Γερολύμου. Η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας: ''Η L.F.C. Ιάλυσος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με δύο ακόμη νεαρές ταλαντούχες αθλήτριες, οι οποίες θα παραμείνουν στην ομάδα μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Τη φανέλα του συλλόγου μας θα συνεχίσουν να φορούν η 20χρονη αμυντικός Γεωργία Τριμμάτη και η 14χρονη αμυντικός Μαρίνα Γερολύμου. Τα δύο κορίτσια θα πάρουν γεύση από την Α’ Εθνική του γυναικείου ποδοσφαίρου και θα αγωνιστούν υπό τις οδηγίες του προπονητή μας Βαγγέλη Χατζηαντωνίου. Γεωργία και Μαρίνα συνεχίζουμε μαζί και στην Α’ Εθνική''.




































