Παρέμεινε στην Α.Ε.Ρ.Α. ο Πλύγκος!
Στην Α.Ε.Ρ.Α. θα παίξει και τη νέα χρονιά ο Μιχάλης Πλύγκος, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με την ομάδα. Ο σχεδιασμός συνεχίζεται για τους Αφαντενούς, που δεν κρύβουν ότι θέλουν να στεφθούν πρωταθλητές Δωδεκανήσου τη νέα χρονιά. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, η Α.Ε.Ρ.Α. έχει συμφωνήσει με τέσσερις ακόμη παίκτες, μετά τον Αντώνη Γεωργαλλή και τα ονόματα τους θα ανακοινωθούν προσεχώς. Το σίγουρο είναι ότι η Α.Ε.Ρ.Α. θέλει να φτιάξει ένα πολύ ισχυρό σύνολο, ικανό να πετύχει τους στόχους του.
































