''Καρέ'' ανανεώσεων και μία επιστροφή!
Τέσσερις ανανεώσεις και μία επιστροφή στο Διγενή Κοσκινού. Η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας: ''Στα Κοσκινού η διοίκηση του Διγενή τρέχει αρκετά ζητήματα τα οποία έχουν να κάνουν με το κομμάτι του σχεδιασμού. Ένα από αυτά αφορά τις ανανεώσεις των ποδοσφαιριστών εκείνων που βρίσκονταν στη λίστα που παρέδωσε ο κ. Γιόνοβιτς στην τελευταία κουβέντα που είχε με το ΔΣ.
Ασφαλώς αναφερόμαστε σε πρόσωπα που χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο την περσινή απαιτητική σεζόν, τα οποία παράλληλα έπαιξαν και πρωταγωνιστικό ρόλο. Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω, κρίναμε απαραίτητο να ενεργήσουμε γρήγορα και να έρθουμε σε συμφωνία με τρεις ποδοσφαιριστές που τα πήγαν εξαιρετικά πέρυσι.
Ο λόγος για τον, Κυριάκο Μαριά που κατάφερε να ξεχωρίσει με την απόδοση του και με την εμπειρία του βοήθησε την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Ο δεύτερος ποδοσφαιριστής που πέρασε το κατώφλι των γραφείων της διοίκησης και έδωσε τα χέρια, είναι ο Σταύρος Γιουλβανίδης, ένας εξαιρετικός χαραχτήρας και ένα εργαλείο που ο κάθε προπονητής θα ήθελε να έχει στο οπλοστάσιο του. Ο τρίτος ποδοσφαιριστής που επέκτεινε τη συνεργασία του με το σύλλογο ήταν ο Χάρης Κατσούλης. Η παραμονή του δεν αποτελεί είδηση, αλλά κάτι που θεωρούνταν δεδομένο αφού η οικογένεια του είναι άρρυκτα συνδεδεμένη με αυτή του Διγενή, Άλλωστε τα τελευταία χρόνια έχει βοηθήσει σημαντικά την ομάδα να πετυχαίνει τους στόχους της. Ο τελευταίος ποδοσφαιριστής που ανανέωσε είναι ο Αλέξανδρος Μάνο που αναμένεται να βοηθήσει, αφού έθεσε τον εαυτό του στη διάθεση της ομάδας.
Τέλος, η διοίκηση και μετά από δική του επιθυμία ενεργοποίησε τον φυσικό αρχηγό της ομάδας τον Τσαμπίκο Ζαχαρία που τα τελευταία χρόνια, το όνομα του είναι ταυτισμένο με αυτό του Διγενή, η προσωπικότητα του και η τεράστια εμπειρία του θα δώσει μεγάλη ώθηση στη φετινή προσπάθεια. Επίσης ιδιαίτερες ευχαριστίες στο Σουβλακοπωλείο «Ο Κωτσάκης» και το ζαχαροπλαστείο «Dolce di villagio» που στηρίζουν έμπρακτα την ομάδα μας και αυτή τη σεζόν''.
































