Ικανοποίηση για τις εργασίες
Ο Ηρακλής Μαριτσών εξέδωσε ανακοίνωση για την πρόοδο των εργασιών στο γήπεδο Μαριτσών. Αναλυτικά: ''Την πρόοδο των εργασιών που διεξάγονται στο γήπεδο των Μαριτσών ήθελαν να διαπιστώσουν οι κ.κ. Κολιάδης και Θεοδώρου. Συνοδευόμενοι από τον πρόεδρο του χωριού κ. Γ. Παπαδημήτρη συνάντησαν την επιτροπή του συλλόγου μας ''Covide Free team'' και τους αναλύθηκε το σχέδιο διαμόρφωσης των εγκαταστάσεων η οποία για την υγειονομική ασφάλεια των αθλητών και ασκουμένων. Ο κ. Κολιάδης εξέφρασε την ικανοποίηση του και υπογράμμισε την αξιέπαινη πρωτοβουλία του Δ.Σ για την ριζική ανακαίνιση των αποδυτηρίων και αποχωρητηρίων η οποία πραγματώνεται με προσωπική συνεισφορά των μελών μας και φίλων. Στο περιθώριο της επίσκεψης υπήρξε γενική ενημέρωση από τον πρόεδρο της ομάδας Μανώλη Παπαδημήτρη ο οποίος ευχαρίστησε τον κ. Κολιάδη και τον ΔΟΠΑΡ για τη διαχρονική και συνεχή στήριξη του. Οι παραπάνω εργασίες στις γηπεδικές εγκαταστάσεις επισπεύθηκαν ενόψει μέτρων προστασίας απο covid 19 πλην όμως αποτελούν μέρος της γενικότερης πρωτοβουλίας του Προέδρου του ΔΟΠΑΡ κ. Κολιάδη περί ορθής και ασφαλής λειτουργίας των γηπέδων την οποία και χαιρετίζουμε''.
































