Δύο μεταγραφές και μία ανανέωση!
Στον Άρη Αρχαγγέλου θα παίξει τη νέα χρονιά ο Νίκος Κρεκούκιας, ο οποίος έδωσε τα χέρια με τη διοίκηση της ομάδας. Επίσης επέστρεψε στους Αρχαγγελίτες ο τερματοφύλακας Δημήτρης Καραγιάννης, ενώ ανανεώθηκε η συνεργασία με τον Δημήτρη Καραγιάννη. Η ανακοίνωση: ''Η διοίκηση του Άρη ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Νίκο Κρεκούκια. Ο Νίκος που είναι 18 ετών και αγωνίζεται ως ακραίος επιθετικός, ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα στον Εθνικό Αρχίπολης και πέρσι αγωνίστηκε με τα χρώματα του Ιάλυσου στη Γ' Εθνική. Επίσης, βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιστροφή του τερματοφύλακα Δημήτρη Καραγιάννη στην ομάδα μας, μετά από ένα χρόνο απουσίας. Παίκτης της ομάδας μας θα συνεχίσει να είναι και ο Σωτήρης Πατσιαούρας, που συμφώνησε σε όλα για την επέκταση της συνεργασίας μας. Ευχόμαστε και στους τρεις να είναι υγιείς και καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα της επόμενης περιόδου''.
































