Κάποιες φιλίες δεν σβήνουν...
Από τις πιο ωραίες στιγμές στο φάιναλ-φορ μπάσκετ με αμαξίδιο ήταν αναμφίβολα η βράβευση του Ηρακλείου από την Ο.Σ.Ε.Κ.Α. Η ομάδα της Κρήτης είναι το νέο ''πρόσωπο'' στο πρωτάθλημα και με αρχηγό τον Μανώλη Στυλιανακάκη (πρώην παίκτης του Γ.Σ. Δωδεκάνησος) είχε μία πολύ καλή παρουσία στον όμιλο νότου. Στην Κω βρέθηκε ο Μανώλης Στυλιανακάκης, ο οποίος τιμήθηκε από την Ομοσπονδία. Μάλιστα την τιμητική πλακέτα εκ μέρους της Ο.Σ.Ε.Κ.Α. του έδωσε ο φίλος του και πρώην συμπαίκτης του στον Γ.Σ. Δωδεκάνησος Μιχάλης Χατζηδημητρίου και το 12sports σας παρουσιάζει τις συγκινητικές στιγμές...
































