Ξανά πρώτος ο Α.Σ.Τ.Ι.Ρ.
Ο Α.Σ.Τ.Ι.Ρ. εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση για την τρίτη συνεχόμενη κατάκτηση του τουρνουά beach soccer: ''Το διοικητικό συμβούλιο και η πρόεδρος Καλτέκη Πόπη, θέλουν να συγχαρούν τις αθλήτριες και τους προπονητές, του γυναικείου τμήματος, για την τρίτη συνεχόμενη κατάκτηση του τουρνουά beach soccer που διοργανώθηκε από την ΕΠΣΔ στο Φαληράκι Ρόδου, το διήμερο 25-26 Ιουλίου . Συγχαρούμε επίσης την ΕΠΣΔ, τον Πρόεδρο της κ Διακοφώτη Παναγιώτη και την οργανωτική επιτροπή για την άρτια διοργάνωση ,και τους ευχαριστούμε για την στήριξη τους , καθόλη την διάρκεια της ποδοσφαιρικής περιόδου . Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά, τον κ. Κρίγκο Μιχάλη-ART LINE για την ευγενική, χορηγία του''.
































