Συγχαίρουν τις Αθλοπαιδιές
Οι Αθλοπαιδιές Κω ανέβηκαν στην Α2 και οι δωδεκανησιακές ομάδες συγχαίρουν την ομάδα. ''Ο Α.Ε.Σ.Π. Φοίνικας συγχαίρει τον ΑΟ Αθλοπαιδιών Κω για την πανάξια άνοδο του στην Α2 Εθνική Κατηγορία. Τους ευχόμαστε μια αξιόλογη πορεία στη νέα κατηγορία''
''Ο ΡΣΦΠ Τελχινίς συγχαίρει τους αθλητές και τον προπονητή της ανδρικής του ομάδας βόλεϊ του ΑΟ Αθλοπαιδιών Κω για την άνοδο στην Α2 Εθνική Κατηγορία και τους εύχεται καλή πορεία την ερχόμενη αγωνιστική χρονιά.
Είναι μια ακόμη επιτυχία που πιστοποιεί την άνοδο του δωδεκανησιακού βόλεϊ''.
































