Με επικεφαλής τον Μιχαλάκη!
Κατά τη διάρκεια του τουρνουά beach volley που διοργάνωσε η Τελχινίδα το σαββατοκύριακο, ανακοινώθηκε από τους ανθρώπους του ροδίτικου σωματείου το νέο πρόσωπο που θα αναλάβει τη διοίκηση του συλλόγου. Πρόκειται για τον γνωστό επιχειρηματία Γιώργο Μιχαλάκη ο οποίος με τους συνεργάτες του ήδη εργάζονται ώστε η ομάδα να έχει μια επιτυχημένη πορεία στα σαλόνια της Α2 Γυναικών.
































