Γιορτή στην Πάτμο
ΤοΣάββατο 21 Ιουνίου 2014 στο δημοτικό γήπεδο της Πάτμου έλαβε χώρα μια ωραία γιορτή ενόψει της λήξης της ποδοσφαιρικής περιόδου των Ακαδημιών. Τα παιδιά των ακαδημιών της Πάτμου, είχαν φιλική ποδοσφαιρική συνάντηση με τα παιδιά των ακαδημιών της Σύρου, τα οποία ήρθαν στο νησί της Δωδεκανήσου με τον προπονητή και πολλούς γονείς. Στη γιορτή έδωσαν το ''παρών'' γονείς και φίλοι των παιδιών. Η διοίκηση του Ξάνθου και ο προπονητής κ. Λαθούρας είχαν ετοιμάσει ένα μίνι τουρνουά στο οποίο έλαβαν μέρος όλα τα παιδιά. Μετά το τέλος των αγώνων έγιναν τρείς απονομές αναμνηστικών πλακετών από τον πρόεδρο του συλλόγου Χριστόδουλο Γρύλλη, στους: Νίκο Πουλιού ιδιοκτήτη του Patmos aktis , στον δήμαρχο Πάτμου και στον ποδοσφαιριστή Σ. Λουλουδιά που τελειώνει την καριέρα του. Επίσης υπήρχαν αναμνηστικά μετάλλια για όλα τα παιδιά. Στην γιορτή παραβρέθηκαν ο νέος περιφερειάρχης Γ. Χατζημάρκος, ο νέος έπαρχος Ι. Θεμέλαρος, ο δήμαρχος Πάτμου και ο τερματοφύλακας του Παναθηναικού Στέφανος Κοτσόλης που έδωσαν και τα μετάλλια στα παιδιά.
ΠΗΓΗ: www.patmostimes.gr
































