''Ότι αφήσαμε στη μέση''
Χαρούμενος με την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ήταν και ο νεαρός μέσος Γιάννης Καρπαθάκης και όπως και οι προηγούμενοι μέχρι τώρα αναφέρθηκε στις «εκκρεμότητες» που έχουν μείνει από την περασμένη χρονιά. «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει για άλλη μια χρονιά και δεσμεύομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο μας. Είμαι πολύ χαρούμενος που για άλλη μια χρονιά θα αγωνίζομαι με τα χρώματα του Ιάλυσου καθώς πρέπει να τελειώσουμε ότι αφήσαμε στην μέση».
































