''Διαζύγιο'' με Μαστοράκη!
Μετά τον Μανώλη Κρητικό που αποτελεί παρελθόν από τον Δωριέα (μετακόμισε με μετάθεση στη Λάρισα), τη συνεργασία του με το ιστορικό σωματείο, ακόμη ένας αθλητής του βασικού κορμού δεν θα συνεχίσει στους «κίτρινους» τη νέα χρονιά. Ο λόγος για το «μυαλό» της ομάδας, τον Γιάννη Μαστοράκη, ο οποίος πήρε το δελτίο του και ενδεχομένως να συνεχίσει αλλού το μπάσκετ. Ο 35χρονος πλέι-μέικερ αποφάσισε μετά από πολλά χρόνια αποχής να επιστρέψει φέτος στην ενεργό δράση και έπαιξε με επιτυχία στον Δωριέα. Η απόφαση του Μαστοράκη ήταν να μείνει ελεύθερος από τους «κίτρινους» και να συνεχίσει σε ομάδα της επιθυμίας του, το μπάσκετ.
Εξάλλου, παρελθόν από την ομάδα θα αποτελέσει και ο Μηνάς Κωνσταντάρος, ο οποίος είχε σταματήσει από πέρσι, μετά τις πρώτες αγωνιστικές. Όπως είναι εύλογο ο Δημήτρης Σαρίκας καλείται να βρει αντικαταστάτες των τριών περιφερειακών παικτών, έτσι ώστε η ομάδα να κάνει μία καλή πορεία τη νέα αγωνιστική περίοδο στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Ο Δ.Α.Ν.Σ. Δωριεύς τερμάτισε φέτος στην 6η θέση της κανονικής περιόδου και τη νέα σεζόν θα επιδιώξει να κάνει το κάτι παραπάνω αλλά και να παίξει καλύτερο μπάσκετ. Στο ρόστερ πάντως του συλλόγου αναμένονται πολλές προσθαφαιρέσεις, αφού αρκετοί παίκτες θα αποχωρήσουν και κάποιοι άλλοι θα έρθουν φέτος στους «κίτρινους». Ο Δημήτρης Σαρίκας εξετάζει αρκετές περιπτώσεις αθλητών προκειμένου να πάρει τις τελικές του αποφάσεις, σχετικά με το «χτίσιμο» της νέας ομάδας, έτσι όπως θα παρουσιαστεί στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας.
































