Παρελθόν ο Αλεξανδρής!
Παρελθόν αποτελεί από την τεχνική ηγεσία του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, όπως αναμενόταν, ο Αλέξης Αλεξανδρής με τον οποίο λύθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση των πρωταθλητών Δωδεκανήσου αναφέρει χαρακτηριστικά: «Το Δ.Σ. μετά την ολοκλήρωση της ποδοσφαιρικής περιόδου ευχαριστεί θερμά το προπονητή Αλέξη Αλεξανδρή για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προπονητική του καριέρα .
Επίσης, το διοικητικό συμβούλιο μετά την ολοκλήρωση της ποδοσφαιρικής περιόδου ευχαριστεί θερμά τους :
Α) Τους φιλάθλους της Ιαλυσού που στάθηκαν κοντά στην ομάδα από την πρώτη μέρα .
Β) Τους χορηγούς για την οικονομική στήριξη .
Γ) Τους ποδοσφαιριστές και όσους εργάστηκαν στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Δ) Τέλος , ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον Πρόεδρο της Ε.Π.Σ.Δ. Κο Παναγιώτη Διακοφώτη καθώς και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. της , που παρακολούθησαν και στήριξαν με την παρουσία τους την ομάδα σε όλους τους αγώνες μπαράζ για την άνοδο στην Γ Εθνική .
































