Ώρα για ποδοβόλεϊ
Το προσεχές σαββατοκύριακο (29 και 30 Ιουνίου) στο στάδιο ''Καλλιπάτειρα'' πρόκειται να διεξαχθεί στη Ρόδο το τουρνουά ποδοβόλεϊ, το οποίο πλέον τείνει κα καθιερωθεί σε θεσμό. Το ζευγάρι του τελικού που θα προκύψει απ' την Ρόδο θα ταξιδέψει στην Κω και θα πάρει μέρος και στο τουρνουά που θα γίνει στο νησί του Ιπποκράτη. Το τουρνουά διεξάγεται από τον Δ.Ο.Π.Α.Ρ. και αναμένεται να υπάρξουν πολλές συμμετοχές.
































