Το νέο Δ.Σ. του Ξάνθου
Με πρόεδρο τον Χριστόδουλο Γρύλλη θα πορευθεί και τα επόμενα χρόνια ο Ξάνθος Πάτμου, μετά τις αρχαιρεσίες που έγιναν στις τάξεις της ομάδας. Το νέο Δ.Σ. συγκροτήθηκε σε σώμα και στόχος της ομάδας είναι η άνοδος στη Β’ Κατηγορία, ενώ γίνονται και προσπάθειες για να ενεργοποιηθεί και επίσημα το τμήμα μπάσκετ.
ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Χριστόδουλος Γρύλλης
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Κατερίνα Αντωνοπούλου
ΤΑΜΙΑΣ: Μαρία Μαραβέλια
ΕΦΟΡΟΣ ΟΜΑΔΑΣ: Βασίλης Γρύλλης
ΜΕΛΗ: Ειρήνη Καμπόσου, Γιώργος Φλωρέντης, Ανδρέας Σωτηρίου
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΦΟΙΒΟ
«Η διοίκηση του Ξάνθου Πάτμου θα ήθελε να συγχαρεί τον Φοίβου Κρεμαστής για την κατάκτηση του κυπέλλου ερασιτεχνών. Μας κάνετε υπερήφανους», αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.
































