Πήρε τα αδέρφια Φωτεινή
Και με τη βούλα ποδοσφαιριστές της Α.Ε.Ρ.Α. είναι πλέον ο Γιώργος και ο Παναγιώτης Φωτεινής, οι οποίοι συμφώνησαν με τη διοίκηση του συλλόγου και θα συνεχίσουν στ’ Αφάντου την πορεία τους. Ο Γιώργος Φωτεινής αγωνιζόταν στον Φοίβο Κρεμαστής και βρισκόταν στα πλάνα του Δημήτρη Δογιάμα. Από τη στιγμή λοιπόν που έμεινε ελεύθερος από τον Φοίβο, έδωσε τα χέρια με τους Αφαντενούς… Ο Παναγιώτης Φωτεινής πέρσι αγωνίστηκε στον Απόλλωνα Καλυθιών, προφυλάσσοντας τα γκολποστ της ομάδας. Αμφότεροι θα είναι συμπαίκτες τη νέα χρονιά, θέλοντας να βοηθήσουν την Α.Ε.Ρ.Α. να πετύχει τους στόχους της.
































