Η ενίσχυση συνεχίζεται...
Η ενίσχυση του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς… Οι «ερυθροκίτρινοι» έδωσαν τα χέρια με τον πολύπειρο Λευτέρη Μαυρομούστακο, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Απόλλωνα Καλυθιών. Ο έμπειρος στράικερ συμφώνησε με τον πρόεδρο του Γ.Α.Σ. Μιχάλη Χατζηνικήτα ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τον Ιάλυσο, ο οποίος προβάλλει ως ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, μετά τη συμφωνία με έμπειρους ποδοσφαιριστές.
Εξάλλου, στις τάξεις των «νεοφώτιστων» επέστρεψε και ο Μπαρή Αλή Ογλού, ο οποίος έπαιζε και παλαιότερα στο «Οικονομίδειο». Έτσι ο Γ.Α.Σ. ενισχύεται σημαντικά στο χώρο της επίθεσης και ευελπιστεί να παίξει καλό ποδόσφαιρο, προσφέροντας, πλούσιο θέαμα στον κόσμο του.
































