Λεμονάκης για Ολυμπιακό!
Πρόταση συνεργασίας από τον Ολυμπιακό δέχθηκε ο Αντώνης Λεμονάκης, ο οποίος έλυσε τη συνεργασία του με τον Π.Α.Ο.Κ. Μετά από τρία χρόνια συνεργασίας με τον «δικέφαλο» του βορρά (πήγε στη Θεσσαλονίκη επί θητείας Παύλου Δερμιτζάκη), ο Λεμονάκης δεν συνεχίζει στον Π.Α.Ο.Κ., στον οποίο είχε καθήκοντα σκάουτερ. Για τρία χρόνια ήταν στην Τούμπα αλλά αποφασίστηκε από την Π.Α.Ε. να μην ανανεωθεί το συμβόλαιο του και έτσι αποχώρησε. Στον Ολυμπιακό πληροφορήθηκαν ότι είναι ελεύθερος και αποφάσισαν να τον προσεγγίσουν με τις δύο πλευρές να είναι πολύ κοντά σε συμφωνία.
































