Δύο χρυσά και τρία αργυρά ο Α.Γ.Ε.Σ. Κάμειρος!
Μεγάλες επιτυχίες από τον ΑΓΕΣ Κάμειρος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα U16. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Αξέχαστες συγκινήσεις ζήσαμε από τους αθλητές μας και αυτήν την φορά κατά την διεξαγωγή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κ16 του 4ου ομίλου, στον Άγιο Κοσμά το Σαββατοκύριακο, με τα κάτωθι αποτελέσματα!
1ος Πανελληνιονίκης Παύλος Κριαράς με χρυσό μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ
1η Πανελληνιονίκης Παρασκευή Πουλλή με χρυσό μετάλλιο στη σφυροβολία
2η Πανελληνιονίκης Κυπαρισσά Κωνσταντίνα με ασημένιο μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ
2ος Πανελληνιονίκης Τσακιρόπουλος Ηλίας με ασημένιο μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ
2η Πανελληνιονίκης Κρητικού Άρτεμις με ασημένιο μετάλλιο στη σφυροβολία
4η Πανελληνιονίκης Πετείνη Ανθούλα στη σφυροβολία
4η Πανελληνιονίκης Χατζηανδρέου Αρετή στα 5000μ βάδην
6η Πανελληνιονίκης Διακογεωργίου Φλώρα στη σφυροβολία
6η Πανελληνιονίκης Σαββίδη Ματίνα στα 5000μ βάδην
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας τους αθλητές μας για την ιδιαίτερη προσπάθεια και την επιμονή που δείξανε όλον αυτόν τον δύσκολο καιρό της πανδημίας και δεν σκεφθήκανε λεπτό να τα παρατήσουνε, καθώς και τους άξιους και ακούραστους προπονητές μας κ.Φώτη Κουμεντή και κ.Κων/νο Τσαταλό, για την μεγάλη αυτή επιτυχία τους!!!
Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους προπονητές των μικρότερων κατηγοριών που προετοιμάζουν τους αυριανούς Πανελληνιονίκες όπως έγινε και με αυτούς τους αθλητές μας, κα.Ανθούλα Δόση, κ.Φιλήμονα Μιχαλάκη, κ.Σωτήρη Φωτίου και κ.Τάσο Παπαγιάννη.
Δεν ξεχνάμε βεβαίως το ακούραστο Δ.Σ. του συλλόγου μας που στηρίζει και στέκεται πίσω από αθλητές, προπονητές, γονείς, εγκαταστάσεις, αρχές, και δίνει πάντα τον καλύτερο εαυτό του σε ό,τι του ζητηθεί, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ!
Ευχαριστούμε επίσης όλους όσοι βοηθούν στην εύρυθμη λειτουργία του συλλόγου μας, φίλους, υποστηρικτές, χορηγούς, τοπικές αρχές και θεσμικούς παράγοντες! Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον Πρόεδρο του ΔΟΠΑΡ κ.Αλέξανδρο Κολιάδη για την στήριξή του, καθώς και την ακτοπλοϊκή εταιρεία BLUE STAR FERRIES για την μεταφορά του αθλητικού εξοπλισμού μας (των κονταριών του άλματος επί κοντώ), σε κάθε μας αγώνα! Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας και πιστεύουμε να καμαρώνετε και εσείς με τις επιτυχίες των παιδιών μας, όπως καμαρώνουμε και εμείς''!
































