''Κράτησα την υπόσχεση μου''!
Ο Γιώργος Δελαπόρτας της Ρόδου έστειλε το δικό του μήμα για τη φετινή σεζόν. Αναλυτικά: ''Στόχος επετεύχθη... 2η σερι άνοδος, 3η δικη μου. Μπορω να γραφω άπειρες ωρες γι αυτο το κατόρθωμα... Μια ομάδα, μια παρέα που έπρεπε κάθε Κυριακή να αποδεικνύει οτι δεν είμαστε ελέφαντες κι ομως δεν την ένοιαξε ποτέ, δεν έκανε πίσω ποτέ... Πέρασαμε πολλα που δεν αξίζαμε αλλα εμείς τα καταφέραμε... Παίκτες, προπονητές γιναμε μια οικογενεια και τα κατάφεραμε -μεχρι να δουμε τι θα γινει. Το λιθαράκι μου το έβαλα και εγώ.. Την υπόσχεση μου την κράτησα σε κάποια παιδιά από την Κακιά Σκάλα οταν γύρισα πέρσι ..
Υ.Γ.: Καλό καλοκαίρι από τον ποδοσφαιριστή που αμφισβητήσατε και δεν πιστέψατε οτι μπορει και στη Football League 2
































