''Έπεσε'' ο Αστέρας Βλαχιώτη!
Ο Αστέρας Βλαχιώτη θα ακολουθήσει την Ένωση Ασπροπύργου στη Γ’ Εθνική. Η νίκη του επί του Α.Σ. Σαντορίνης με 2-1 δεν ήταν αρκετή, αφού την ίδια ώρα το Αιγάλεω και η Καλλιθέα έμειναν στο βολικό 0-0, ενώ και η Νίκη Βόλου πήρε τον ένα βαθμό που ήθελε στην Κρήτη κόντρα στον Α.Ο. Επισκοπής. Η Καλαμάτα έκανε φιέστα τίτλου κόντρα στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος (4-0) και τέλος η Ρόδος τερμάτισε στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας με 2-0 στον Ασπρόπυργο.
18η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Ένωση Ασπροπύργου- Ρόδος 0-2
Καλαμάτα- Γ.Α.Σ. Ιάλυσος 4-0
Αιγάλεω- Καλλιθέα 0-0
Αστέρας Βλαχιώτη- Α.Σ. Σαντορίνης 2-1
Α.Ο. Επισκοπής- Νίκη Βόλου 0-0
































