Στον Ευαγόρα θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά ο Παναγιώτης Βελαέτης, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση: ''Η διοίκηση του ΑΟ Ευαγόρα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Παναγιώτη Βελαέτη για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο 30χρονος αμυντικός θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας, αποτελώντας μία σημαντική μονάδα στα μετόπισθεν. Την περσινή αγωνιστική χρονιά προσέφερε πολύτιμες λύσεις με την εμπειρία, τη σταθερότητα και τον επαγγελματισμό του, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πορεία της ομάδας.
Ο Παναγιώτης προέρχεται από την Άρτα, όπου αγωνίστηκε για αρκετά χρόνια σε πρωταθλήματα μεγαλύτερων κατηγοριών, αποκτώντας σημαντικές παραστάσεις και εμπειρίες που συνεχίζει να μεταφέρει στον ΑΟ Ευαγόρα. Η παραμονή του αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για την ομάδα μας, καθώς πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με ποιότητα, αγωνιστικό χαρακτήρα και ηγετική παρουσία μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Η οικογένεια του ΑΟ Ευαγόρα εύχεται στον Παναγιώτη υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες τη νέα αγωνιστική χρονιά! Παναγιώτη, συνεχίζουμε μαζί''!




































