Στον Ευαγόρα θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν ο 17χρονος αμυντικός Άγγελος Μακράς, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση του Ευαγόρα: ''Η διοίκηση του ΑΟ Ευαγόρα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Άγγελο Μακρά για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο 17χρονος αμυντικός, που προέρχεται από τις ακαδημίες του Διαγόρα, ενώ αγωνίστηκε και με τον Διαγόρα Βατίου την περίοδο 2024-2025, θα συνεχίσει να φορά τα χρώματα της ομάδας μας, αποτελώντας ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του νεανικού μας κορμού.
Την περσινή αγωνιστική περίοδο ο Άγγελος ήταν ένα από τα βασικά στελέχη της ομάδας, έχοντας σχεδόν καθολική παρουσία στο αρχικό σχήμα και συμμετέχοντας στα περισσότερα παιχνίδια ως βασικός. Με τη συνέπεια, την αγωνιστικότητα και την ωριμότητα που τον διακρίνουν, κέρδισε επάξια την εμπιστοσύνη του τεχνικού επιτελείου και των συμπαικτών του. Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με σπουδαίες προοπτικές, ο οποίος συνεχίζει να δουλεύει καθημερινά με σοβαρότητα και αφοσίωση, εξελισσόμενος συνεχώς και χτίζοντας ένα πολύ υποσχόμενο ποδοσφαιρικό μέλλον. Η οικογένεια του ΑΟ Ευαγόρα εύχεται στον Άγγελο υγεία, δύναμη και ακόμη περισσότερες επιτυχίες τη νέα αγωνιστική χρονιά! Άγγελε, συνεχίζουμε μαζί''.




































