Ο προπονητής του Διαγόρα, Σάκης Θεοδοσιάδης ευχήθηκε περαστικά στον Μιχάλη Αυγενικού που υπέστη εξάρθρωση επιγονατίδας και χάνει τη σεζόν, ενώ συνεχάρη τους παίκτες του για την προσπάθεια που έκαναν. Αναλυτικά όσα είπε στο FL News. ''Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση στον Μιχάλη. Είμαστε όλοι δίπλα του σ' αυτή την άτυχη στιγμή. Ας ελπίσουμε να μην είναι τόσο σοβαρός. Συγαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια που έκαναν. Μία προσπάθεια που είχε αρνητικό αποτέλεσμα. Χάσαμε ένα παιχνίδι από μία στατική φάση απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα με έμπειρο ρόστερ. Ήταν ένα κλειστό παιχνίδι. Ψηλά το κεφάλι. Το ξεχνάμε και κοιτάμε τη συνέχεια, γιατί την Τετάρτη έχουμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι με τον Ιωνικό''.





































