Ο προπονητής του Κλεάνθη Παραδεισίου Κώστας Παπαδόπουλος μίλησε για τη φετινή σεζόν και τις δυσκολίες, ενώ τόνισε στο 12sports, ότι τα πρωταθλήματα πρέπει να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν. Αναλυτικά, όσα είπε: ''Η φετινή χρονιά για την ομάδα του Κλεάνθη ήταν γεμάτη δυσκολίες, που θα μπορούσαν μάλιστα την περίοδο των Χριστουγέννων να οδηγήσουν την ομάδα σε παραίτηση από το πρωτάθλημα. Παρά ταύτα η ομάδα μας κατάφερε πριν την αναστολή του πρωταθλήματος να είναι μόλις έναν βαθμό μακριά από την παραμονή της στη κατηγορία. Το πραγματικό βέβαια κέρδος για τον Κλεάνθη φέτος είναι οι αξιόλογες εμφανίσεις της ομάδας με συμμετοχή 7 και 8 γηγενών ποδοσφαιριστών στην αρχική ενδεκάδα, με κάποιους από αυτούς να είναι μόλις 14 και 15 ετών. Από εκεί και πέρα οι μέρες που διανύουμε είναι ιστορικές. Θα πρέπει ο καθένας από μάς να αναλογιστεί την ευθύνη που έχει απέναντι όχι μόνο στους δικούς του ανθρώπους αλλά και όλους τους συνανθρώπους του. Γι' αυτό το λόγο είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε τις οδηγίες των ειδικών και να μείνουμε σπίτι μας. Ελπίζω το τέλος της δοκιμασίας αυτής να μας βρει όλους υγιείς. Όσον αφορά το ποδόσφαιρο πάντα πίστευα ότι τα πρωταθλήματα και οι υποβιβασμοι θα πρέπει να κρίνονται μέσα στο γήπεδο και όχι εκτός. Θεωρώ ότι τα πρωταθλήματα θα πρέπει να ολοκληρωθούν με κάποιον τρόπο ακόμη κι αν αυτό σημαίνει αγώνες το μήνα Ιούνιο ή και Σεπτέμβριο αν χρειαστεί, πάντα βέβαια με την δημόσια ασφάλεια και υγεία να προηγούνται''.





































