Όπως είναι εύλογο οι προπονήσεις στις τάξεις του Διαγόρα έχουν ανασταλεί από την περασμένη Παρασκευή και πλέον όλοι περιμένουν τις αποφάσεις της πολιτείας για το φινάλε της χρονιάς, εφόσον υπάρξει. Όλοι οι παίκτες του «γηραιού» βρίσκονται ήδη με άδειες στις πατρίδες τους και περιμένουν τις νεοτέρες εξελίξεις, σχετικά με το τέλος της χρονιάς. Η αναγκαστική διακοπή της Football League ήρθε τη χειρότερη χρονικά στιγμή για τον «γηραιό», ο οποίος έπαιζε καλό ποδόσφαιρο, έπαιρνε τα αποτελέσματα που ήθελε και πλέον διεκδικεί την άνοδο του στη Super League 2. Για τον Διαγόρα απομένουν τα παιχνίδια με τον Π.Ο. Τρίγλιας (εντός), τον Α.Ο. Καβάλας (εκτός) και την Ένωση Ασπροπύργου (εντός), όπου θα προσπαθήσει να κάνει το 3 στα 3, εφόσον φυσικά επαναρχίσει το πρωτάθλημα.





































