Στη Θεσσαλονίκη για το καθιερωμένο τουρνουά του Π.Α.Ο.Κ. θα βρεθούν το τριήμερο από 25 έως 28 Μαίου τα επιλεγμένα παιδιά του προπονητικού κέντρου του δικεφάλου του βορρά στη Ρόδο. Είναι η τέταρτη συνεχή χρονιά που τα παιδιά του προπονητικού κέντρου συμμετέχουν στο τουρνουά που διοργανώνει ο ΠΑΟΚ στο αθλητικό του κεντρο στην Νέα Μεσήμβρια και είναι μία μοναδική ευκαρία να αποκομίσουν πολύ σημαντικές ευκαιρίες! Το προπονητικό κέντρο θα συμμετέχει με τρεις ομάδες και συνολικά η αποστολή αποτελείται απο 36 παιδιά ,ηλικίας του 2005 έως του 2008 και τους δύο προπονητές του κέντρου κ.Παπαβασιλείου και κ.Μωραίτη!




































