Πολύ σπουδαία νίκη πέτυχε ο Α.Σ. Τήλος επί του Νηρέα, στο σημερινό παιχνίδι με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 5ης αγωνιστικής στη Β' Κατηγορία (α' όμιλος), στην Κρεμαστή. Οι Τηλιακοί ήταν σαφώς ανώτεροι και κέρδισαν με 4-1, οπότε και θα παραμείνουν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Για τους νικητές το πρώτο γκολ πέτυχε ο Μερκούρης Μόσχος και τα άλλα τρία ο Ηρακλής Σακελλάρης. Προσωρινά είχε μειώσει σε 1-2 ο Νηρέας (αποτέλεσμα ημιχρόνου), με τους φιλοξενούμενους όμως να είναι καλύτεροι και να συνεχίζουν την εξαιρετική πορεία τους.





































