Ούτε Ασπίδα Σαλάκου, ούτε Ασπίδα Απολακκιάς... Δύο ομάδες που είχαν δικαίωμα συμμετοχής στη Β' Κατηγορία δεν θα είναι παρούσες τη νέα χρονιά, αφού λύγισαν από τα οικονομικά και διοικητικά προβλήματα που είχαν. Τα δύο σωματεία που πέρσι παρέμειναν στη Β' Κατηγορία αποφάσισαν να απέχουν και θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη Γ' Κατηγορία, εφόσον αποφασίσουν να κατέβουν, κάτι που εκ των πραγμάτων μάλλον μοιάζει δύσκολο. Ακόμη και οι... Ασπίδες λυγίζουν!





































