Oι αθλητικοί σύλλογοι Σορωνής, Α.Γ.Ε.Σ. Κάμειρος 2009, Α.Ε.Σ. Ευκλής Σορωνής και Όμιλος Αντισφαίρισης Άγιου Σουλά θέλουν να ευχαριστήσουν τον βουλευτή κ. Δημήτρη Γάκη και τον κ. Γιάννη Μαρίνο για την καταλυτική προσπάθεια που κατέβαλαν και την επίτευξη της παράτασης της νομοθετικής ρύθμισης για την αξιοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων στο Άλσος του Άγιου Σουλά. Ελπίζουμε με τις συντονισμένες προσπάθειες όλων μας να καταφέρουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις υπέροχες αυτές αθλητικές εγκαταστάσεις προς όφελος των παιδιών του τόπου μας.





































