Στον Άγιο Ισίδωρο θα παραμείνουν και την προσεχή σεζόν ο Σταμάτης Κουρδουνάκης (αναλαμβάνει το ανδρικό) και ο Μιχάλης Παπαντωνίου ως συνεργάτης στο ανδρικό και τεχνικός στις ακαδημίες. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Η ομάδα μας ευχαριστημένη από τη δουλειά που γίνεται στις υποδομές μας, ανανέωσε τη συνεργασία με τους προπονητές μας Κουρδουνάκη Σταμάτη και Παπαντωνίου Μιχαήλ στα τμήματα των υποδομών μας. Ο Σταμάτης Κουρδουνάκης θα αναλάβει επίσης ως προπονητής στην ανδρική ομάδα, με γυμναστή- βοηθό τον Μιχάλη Παπαντωνίου. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο τους''.





































