Η διοίκηση του Ηρακλή Λάρδου με αφορμή τη λήξη της ποδοσφαιρικής περιόδου 2015-16 της Α’ Κατηγορίας Blue Star Ferries ευχαριστεί τον προπονητή της ομάδας κ. Ανδρέα Σταύρου για την άψογη συνεργασία του και την πολύτιμη συνεισφορά του. Επίσης ευχαριστούμε τα παιδιά της ομάδας μας για την προσπάθεια τους σε συνεργασία πάντα με τον προπονητή να κρατήσουν την ομάδα στην Α’ Κατηγορία. Να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους σπόνσορες (μικρούς και μεγάλους) για την εισφορά και τη βοήθεια που μας παρείχαν. Ένα ευχαριστώ στις ομάδες που αγωνίστηκαν μαζί μας σ’ ένα άψογο περιβάλλον και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φιλάθλους που μας στήριξαν και μας στηρίζουν πάντα. Καλο καλοκαίρι».




































