Ο Ευαγόρας ευχαρίστησε τον Α.Ο. Σύμης για την άριστη φιλοξενία του και συνεχάρη τον Κώστα Καραγιάννη για τη διαιτησία του. Αναλυτικά: ''Αισθανομαστε την υποχρεωση να ευχαριστησουμε δημοσια την ομαδα του ΑΟ Συμης για την άψογη φιλοξενία που παρείχαν στην αποστολή της ομάδας μας κατά την διαρκεια του σημερινου αγωνα. Επίσης θα θέλαμε να δώσουμε συγχαρητήρια στον διαιτητή κ. Καραγιάννη και τους βοηθούς του για την άψογη διαιτησία τους στον αγώνα. Τέτοιες διαιτησίες μόνο καλό κάνουν στο άθλημα και ελπίζουμε στο μέλλον να δούμε ακόμα καλύτερες''.





































