Στο κατάμεστο γήπεδο της Τήλου διεξήχθη χθες το παιχνίδι- γιορτή για το κύπελλο Δωδεκανήσου ''Αυγουστίνος'' ανάμεσα στην τοπική ομάδα και τη Ρόδο. Οι ''πράσινοι'' κέρδισαν με 5-2 και πήραν το εισιτήριο της πρόκρισης, ωστόσο οι γηπεδούχοι το ευχαριστήθηκαν και με το παραπάνω, φιλοξενώντας μία σπουδαία ομάδα στο γήπεδο τους. Το 12sports σας παρουσιάζει σήμερα πλούσιο φωτορεπορτάζ από το χθεσινό παιχνίδι- γιορτή στο πανέμορφο νησί της Δωδεκανήσου.





































