O Στέφανος Ευαγγελίδης ζήτησε να μείνει ελεύθερος για φέτος από τον Ηρακλή Λάρδου και να παίξει στην Α.Ε.Ρ.Α. Ο ίδιος μάλιστα έγραψε στο facebook του. «Θα ήθελα να σας πω ότι αυτή την ομάδα (σ.σ. Ηρακλής Λάρδου) εγώ την αγάπησα μέσα από την καρδιά μου και αυτό φαίνεται από τις πράξεις μου! Μεγάλωσα μ’ αυτή την ομάδα, μάζευα μπάλες από την αλάνα και κάθε Κυριακή από μωρό ήμουν στα κάγκελα και δεν έχασα πότε αγώνα της. Για προσωπικούς μου λόγους θέλω να αποχωρήσω για μια χρονιά και να παίξω κοντά στο σπίτι μου που είναι η Ρόδος αυτή τη στιγμή. Θέλω να ξέρετε μερικοί από την ομάδα και το χωριό Λάρδος ότι υποσχέθηκα στον Σάββα Πελέλα ότι θα είμαι στο χωριό, δεν τήρησα την υπόσχεση μου και του ζητάω προσωπικά συγνώμη, όπως και από τους συμπαίκτες μου… Δυστυχώς αγαπάω το χωριό τόσο πολύ που μετά από τον θάνατο του πατέρα μου κατάλαβα το πόσο κακοί άνθρωποι υπάρχουν εκεί με πολλές εξαιρέσεις.... Δε θέλω να με λυπηθεί κανένας το μόνο που θέλω είναι να σεβαστείτε ότι δεν θέλω να είμαι φέτος στην ομάδα . Σ’ αυτή την ομάδα είμαι ενεργός παίκτης 14 χρόνια. Πιστεύω θα μου άξιζε να δοκιμάσω και κάτι άλλο στην ζωή μου».





































