Ο Α.Ο. Βαθύ παραιτήθηκε και από το εντός έδρας παιχνίδι με την Ασπίδα Σαλάκου, κάτι το οποίο σημαίνει ότι χάνει αυτόματα και την αναμέτρηση με τον Διαγόρα στη Ρόδο, στα χαρτιά. Από την ομάδα της Καλύμνου έχουν αφαιρεθεί ήδη έξι βαθμοί, ενώ θα ξεκινήσει τη νέα σεζόν με -6 βαθμούς στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας (όμιλος νήσων).




































