Με μπόλικη ειρωνική διάθεσή, οι Ιππότες εξέδωσαν ανακοίνωση μετά το ματς με την Α.Ε.Ρ.Α. Ιδού: «Θέλουμε να συγχαρούμε το διαιτητικό τρίο του αγώνα με τον ΑΕΡΑ, παρά το ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν ευχάριστο για εμάς. Θεωρούμε ότι η διαιτησία στο συγκεκριμένο παιχνίδι τα πήγε πολύ καλά. Επίσης, ευχαριστούμε για τη φιλοξενία τη διοίκηση του ΑΕΡΑ και σαν Ιππότες που είμαστε, θα τους φερθούμε …ιπποτικά στο δεύτερο γύρο στο γήπεδο των Αγίων Αποστόλων».





































