Η Α.Ε. Λέρου ευχαρίστησε και δημόσια τον Φοίβο Κρεμαστής για την άριστη φιλοξενία στο πρόσφατο μεταξύ τους παιχνίδι στη Ρόδο. Η Α.Ε.Λ. εξέδωσε και ανακοίνωση: «Η διοίκηση, οι ποδοσφαιριστές και ο προπονητής της Α.Ε Λέρου θέλουν να ευχαριστήσουν και δημόσια την ιστορική ομάδα του Φοίβου Κρεμαστής για άψογη φιλοξενία στο πρόσφατο παιχνίδι πρωταθλήματος. Επιφυλασσόμαστε για ανταπόδοση στον δεύτερο γύρο και ευχόμαστε στη ομάδα της Κρεμαστής καλή συνέχεια και να εκπληρώσει τους στόχους της».




































