Στην Α.Ε. Λέρου θα αγωνίζεται ξανά τη νέα χρονιά ο Διαμαντής Τσάτσος, ο οποίος επέστρεψε στο «σπίτι» του μετά την περσινή του παρουσία στην Κόρινθο. Εξάλλου, οι Λεριοί απέκτησαν τον Αντώνη Φουντουκάκη από τον Α.Ο. Λειψών και ο Μανώλης Μεραμπελιώτης από το Ξάνθο Πάτμου. Τη φανέλα της Α.Ε.Λ. θα φορέσουν επίσης οι, Ισίδωρος Καρπαθάκης, Χαράλαμπος Κωστόπουλος και Δημήτρης Λυμπερίδης.





































