Στον Ποσειδώνα Καρπάθου θα παραμείνουν και τη νέα σεζόν οι δύο Αργεντίνοι ποδοσφαιριστές Σόσα και Γκαρσία, οι οποίοι θα επιστρέψουν τη νέα χρονιά από την πατρίδα τους για να συνεχίσουν στην ομάδα. Οι δύο ποδοσφαιριστές έχουν μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις οι Καρπάθιοι είναι ενθουσιασμένοι όχι μόνο από την ποδοσφαιρική αξία τους, αλλά και από τον χαρακτήρα τους και εκτός απροόπτου, η κοινή πορεία τους θα συνεχιστεί. Επιπλέον, μεγάλη ικανοποίηση υπάρχει για την εξέλιξη των νεαρών παικτών της ομάδας, οι οποίοι έχουν αρχίσει να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του προπονητή Γιάννη Καραμηνά και μία θέση στο rotation. Η καλή δουλειά που γίνεται στην ακαδημία συνεχίζει να αποδίδει, με τους ανθρώπους του Ποσειδώνα να περιμένουν τα ακόμα καλύτερα στο μέλλον.





































