Οι ακαδημίες του Α.Σ. Χάλκης συμμετείχαν σε τουρνουά στη Φινλανδία (για παιδιά 2012-13) και η ομάδα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση: ''Μια εξαιρετική φουρνιά παικτών του 2012 και 13 έρχεται με φόρα από τη Φινλανδία...! Μετά από ένα τουρνουά υψηλών απαιτήσεων και γεμάτη νέες παραστάσεις από τα 8 υψηλού επιπέδου παιχνίδια που έδωσε, τα συμπεράσματα είναι όχι απλά ενθαρρυντικά αλλά προκαλούν ενθουσιασμό! Ανεξάρτητα από τη βαθμολογική συγκομιδή οι εμφανίσεις ήταν στα περισσότερα παιχνιδια απόλυτα ικανοποιητικές! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι δύο από τις οκτώ ομάδες που συναντήσαμε, σ' ένα όμιλο elite, θα βρεθούν σήμερα στο μεγάλο τελικό της φετινής διοργάνωσης! Ο αγώνας με την Μεξικάνικη ΑS, ήταν ο τελευταίος της σειράς και έγινε σε εξαιρετικό κλίμα σε ένα ακόμα πανέμορφο χώρο άθλησης σε προαστείο του Ελσίνκι''.




































