Στην Αθήνα και πιθανότατα στην Ηλιούπολη θα διεξαχθεί το ματς του Διαγόρα με τη Νίκη Βόλου, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής για τα πλέι-άουτ της Super League 2. Παρά τις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων, το δημοτικό στάδιο παραμένει χωρίς πυρασφάλεια και είναι πιθανό ο ''γηραιός'' να ξενιτευτεί με ότι συνεπάγεται αυτό. Αυτή την είδηση την έκανε γνωστή ο άμεσος συνεργάτης του προπονητή της Νίκης Βόλου (Παναγιώτη Γκουτσίδη) Κυριάκος Παπαδόπουλος με δηλώσεις του μετά την νίκη της Βολιώτικης ομάδας επί του Εθνικού Νέου Κεραμιδίου.





































