Ο Απόλλων Καλυθιών ευχαρίστησε τον φίλαθλο κόσμο, που ταξίδεψε στην Κω και βρέθηκε δίπλα στην ομάδα. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Η διοίκηση, οι ποδοσφαιριστές και το προπονητικό τιμ ευχαριστούν θερμά τους φίλους της ομάδας που ταξίδεψαν στην Κω για να συμπαρασταθούν στον Απόλλωνα στο παιχνίδι με τη Δόξα Καρδάμαινας. Ολοι μαζί προχωράμε για να πετύχουμε τον στόχο που τέθηκε στο ξεκίνημα της περιόδου''.




































