Δεν θα συνεχίσει στον πάγκο του Απόλλωνα Καλυθιών Β' ο Γιώργος Καρίκης, με τον οποίο λύθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Ευχαριστούμε τον προπονητή Γιώργο Καρίκη για την άριστη συνεργασία και την προσφορά του στον Απόλλωνα Β' αλλά και στο τμήμα Κ14 των Ακαδημιών μας. Η καθημερινή δουλειά του με τα νεαρά παιδιά απέδωσε καρπούς. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προπονητική του καριέρα'..




































