Σήμερα στις 18:00 θα αρχίσει η χρονιά τόσο για τον Απόλλωνα Καλυθιών όσο και για τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος... Και για τις δύο ομάδες θα γίνει ο αγιασμός εν' όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, με τον Απόλλωνα να έχει ως μοναδικό στόχο την κατάκτηση του τίτλου στην Α' Κατηγορία, ενώ ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος έκανε εθελούσια έξοδο στα τοπικά πρωταθλήματα και φιλοδοξεί να κάνει μία καλή πορεία. Η ανακοίνωση του Απόλλωνα Καλυθιών: ''Με τον κόσμο στο πλευρό μας ξεκινάμε. Σήμερα στο "σπίτι" μας, στις 6.00 μμ, για να φωνάξουμε "Απόλλων ολέ" και να δώσουμε ώθηση στους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό τιμ εν όψει της σκληρής δουλειάς. Πρώτη προπόνηση και αγιασμός με καλεσμένους εσάς, τη δύναμη του Απόλλωνα. Πάμε γερά, Πάμε δυνατά''!
Γ.Α.Σ. ΙΑΛΥΣΟΣ: Σήμερα το απόγευμα (18:00) θα γίνει ο αγιασμός του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος για τη νέα σεζόν και η ομάδα προσκαλεί το φίλαθλο κόσμο στο ''Οικονομίδειο''. Η ανακοίνωση: ''Σας προσκαλούμε στην καθιερωμένη τελετή του Αγιασμού για την έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής χρονιάς , που θα τελεστεί την Δευτέρα 29 Ιουλίου και ώρα 18:00 στο Οικονομίδειο γήπεδο Ιαλυσού. Καλούμε όλο το φίλαθλο κόσμο. Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερη χαρά μας, για να δείξουμε έμπρακτα την στήριξη στην ομάδα μας στο νέο της ξεκίνημα''.





































