Ο Ευαγόρας παρέδωσε ένα κλιματιστικό στην ογκολογική κλινική Ρόδου, με τα χρήματα που συγκέντρωσε από το φιλικό των βετεράνων. Η ανακοίνωση: ''Παραδώσαμε σήμερα το μεσημέρι το κλιματιστικό στην ογκολογική κλινική Ρόδου. Ήταν μια προσφορά αγάπης με τα χρήματα που μαζέψαμε στο παιχνίδι μεταξύ βετεράνων του Ευαγόρα Ρόδου και του Πανιωνίου. Ευχαριστούμε τη διοίκηση του νοσοκομείου και την γιατρό της ογκολογικής κλινικής κ. Μαρίας Παρασκευά για την χαρά που μας έδωσαν να αποδεχθούν την προσφορά μας''.





































