Την απόφαση να αποχωρήσει από τον προεδρικό θώκο του Ευαγόρα πήρε ο πρόεδρος της ομάδας Νίκος Φιλίππου, ο οποίος τον προσεχή Οκτώβριο θα μετακομίσει στη Λάρισα. Ο ίδιος αναζητά τη διάδοχη κατάσταση του συλλόγου, ενώ η παρουσία της ομάδας στο νέο πρωτάθλημα της Γ' Κατηγορίας μοιάζει εξαιρετικά αβέβαιη. Η απόφαση του Φιλίππου είναι δεδομένη και ήδη γίνονται συζητήσεις για την επόμενη μέρα του ροδίτικου συλλόγου, ο οποίος ετοιμάζει κι άλλους αγώνες για τους βετεράνους.




































