Με επιτυχία στέφθηκε το χθεσινό φιλικό παιχνίδι των ''βετεράνων'' ανάμεσα στον Ευαγόρα και τον Πανιώνιο. Ο πρόεδρος του Ευαγόρα Νίκος Φιλίππου ανέφερε: ''Άλλο ένα παιχνίδι βετεράνων πού στέφτηκε με επιτυχία. Από την πλευρά μου θά πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου, τους φίλους μου πού κάναμε αυτή την ομάδα με αγάπη καί μεράκι με σκοπό νά κάνουμε παιχνίδια τα οποία θα έχουν πάντα ένα σοβαρό σκοπό. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα του ιστορικού Πανιωνίου που ταξίδεψε μέχρι τήν Ρόδο για να τιμήσει τον Γιάννη Καμιτση καί παράλληλα νά συμμετέχει στον φιλανθρωπικό σκοπό αυτού του παιχνιδιού.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς των μικρών παιδιών της ακαδημίας μας και της ακαδημίας της Ρόδου που παραβρέθηκαν παρόλο τη βροχή καί στήριξαν όλη την προσπάθεια μέχρι τέλους. Προσωπικά ήταν μία επιθυμία δικιά μου για να τιμήσω τη μνήμη της μητέρας μου πού έφυγε πρίν από λίγες μέρες από κοντά μας μετά από μεγάλη μάχη με τήν επάρατο νόσο. Τά έσοδα από τον αγώνα θα πάνε στην ογκολογική μονάδα Ρόδου έτσι ώστε να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι βοήθειας στους συνανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους... Σάς ευχαριστώ πολύ για όλα.. Επόμενος αγώνας τον Σεπτέμβρη στην πανέμορφη Κύπρο μας''.




































